Prev Next

 

 xalvatzis1       kafekouti banner2

 

 

Το διαιτολόγιο της... ευτυχίας
Αρθρα | Υγεία - Ομορφιά PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την City Voice Team on Σάββατο, 07 Ιανουαρίου 2012 11:02   

diaitologio

Νέες έρευνες δείχνουν ότι ανάλογα με το τι τρώτε, μπορείτε να βελτιώσετε τη διάθεσή σας

 

Μπορεί μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή να προστατεύει από πολλές ασθένειες, μπορεί όμως να σας φτιάξει και τη διάθεση! Ναι καλά διαβάσατε. Νέες έρευνες δείχνουν ότι ανάλογα με το τι τρώτε, μπορείτε να βελτιώσετε τη διάθεσή σας,  και να διατηρήσετε την υγεία του εγκεφάλου σε πολύ καλά επίπεδα.

Αυτό είναι το λεγόμενο ΄΄διαιτολόγιο της ευτυχίας΄΄.  Περιέχει τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικές ουσίες και βιταμίνες, όπως βιταμίνη Α, Β12, D και E, μαγνήσιο, ιώδιο, ασβέστιο, σίδηρο,  και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και δεν θα χάσετε!

Κανόνας 1 : Μειώστε τα πρόχειρα φαγητά. Καθετί επεξεργασμένο, δεν είναι και καλό. Η μεγάλη ποσότητα ζάχαρης σε ορισμένα από αυτά, προκαλεί σημαντικές αλλαγές στη διάθεση.

Κανόνας 2 : Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Περιέχουν θρεπτικά στοιχεία και βιταμίνες, που χρειάζεται ο εγκέφαλος για την σωστή λειτουργία του.

Κανόνας 3: Διαλέξτε κιμά και κρέας από σόγια.

Κανόνας 4: Θα πρέπει να έχετε ποικιλία τροφίμων. Μην τρώτε συνεχώς τα ίδια. Όσο μεγαλύτερη είναι η ποικιλία, τόσο περισσότερες θρεπτικές ουσίες απορροφά ο εγκέφαλος, και μπορείτε να γίνετε πιο εύθυμοι!

Ποιες είναι όμως οι τροφές για να έχετε καλή διάθεση και καλή μνήμη;;

Καταρχήν η βιταμίνη B12 είναι απαραίτητη για τα κύτταρα που συνδέονται με το νευρικό σύστημα. Η ανεπάρκειά της συνδέεται με την οξυθυμία, την κατάθλιψη, και τη χαμηλή ικανότητα μνήμης. Έτσι λοιπόν τα αυγά είναι η ιδανική τροφή καθώς περιέχει μεγάλες ποσότητες B12.

Επίσης τροφές που είναι πλούσιες στη βιταμίνη D. Τελευταίες μελέτες που έχουν γίνει, έχουν συνδέσει τα χαμηλά επίπεδα της συγκεκριμένης βιταμίνης με την άνοια, την κατάθλιψη, και το Πάρκινσον.

Το βούτυρο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και τροφή του εγκεφάλου. Έχει ένα μακρύ κατάλογο θρεπτικών ουσιών που δεν βρίσκονται στα περισσότερα φυτικά έλαια, συμπεριλαμβανομένης και της βιταμίνης Α. Το αγελαδινό βούτυρο μάλιστα, περιέχει ωμέγα -3 λιπαρά οξέα, ενώ μία ουσία του, αυξάνει τη ροή αίματος στον εγκέφαλο και επεκτείνει τη ζωή των εγκεφαλικών κυττάρων.

Η συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος μπορεί να μην είναι καλή για την υγεία, μία φορά όμως την εβδομάδα είναι απαραίτητη, αφού περιέχει σίδηρο, που είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Το κόκκινο κρέας είναι επίσης μία καλή πηγή βιταμίνης Β12.

Καταναλώνοντας λοιπόν κάποιες από τις παραπάνω τροφές σε συνεννόηση πάντα με τον διαιτολόγο σας, θα δείτε ότι η διάθεσή σας θα βελτιωθεί. Θα κάνετε ένα πολύ ωραίο δώρο στον εαυτό σας για τη νέα χρονιά.

24h

 

η δικη σου γνωμη

Όλη η επικαιρότητα στο palo.gr


 

Copyright © 2011 Agrinio cityvoice. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.