Prev Next

 

 xalvatzis1       kafekouti banner2

 

 

Οι Έλληνες μειώνουν τις αγορές τους
Αρθρα | Ελλάδα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την City Voice Team on Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011 22:41   

ftoxeia

Έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα διεξήγαγε η Boston Consulting

Στο κυνήγι καλύτερων τιμών έχουν επιδοθεί οι Έλληνες, ενώ προτιμούν να τρώνε στο σπίτι με φίλους, παρά να επισκεφτούν κάποιο εστιατόριο. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της φετινής έρευνας της The Boston Consulting Group (BCG), που παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Αναλυτικότερα, από την έρευνα της BCG προκύπτουν τα εξής  βασικά συμπεράσματα:

Οι ΄Ελληνες στρέφονται πλέον στη διασκέδαση στο σπίτι, με την οικογένεια και φίλους.

Προσπαθούν να ξοδεύουν λιγότερα, καθώς κυνηγούν τις καλύτερες τιμές.

Διαθέτουν  τα χρήματα τους σε προϊόντα που έχουν  καταναλωτική αξία.

Αξιοποιούν το διαδίκτυο και ειδικότερα τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρουν εκπτώσεις.

Κατά την παρουσίασή της, ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Γιάννος Γραμματίδης, επεσήμανε την ανάγκη προσαρμογής των εταιριών στα νέα δεδομένα της εποχής μας και κυριότερα στις ανάγκες των καταναλωτών.

Στη συνέχεια, ο επικεφαλής της  BCG στην Αθήνα κ. Βασίλης Αντωνιάδης τόνισε ότι «η ιδιωτική κατανάλωση ανέκαθεν ήταν  παράμετρος κλειδί του εθνικού ΑΕΠ και παρόλη τη μείωσή της, παραμένει το 76% του παραγόμενου εισοδήματος».

 

η δικη σου γνωμη

Όλη η επικαιρότητα στο palo.gr


 

like us on facebook

Copyright © 2011 Agrinio cityvoice. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.